onsdag 17. desember 2008

Barnerommet!



I dag fikk jeg hele to pakker i posten. Èn fra Lykkeland og èn fra Skovly. Dette har jeg gledet meg til! Jeg bestilte noen søte ting i forrige uke som kanskje kunne få meg til å lage litt barnerom. Jeg er kanskje litt tidlig ute, men av erfaring er det veldig godt å ha ting klart når status som "høygravid" gjør seg gjeldene. Dessuten er det litt godt å holde på med det også:)

Her er det forløpige resultatet:




Hyllen ovenfor er litt Emil sin. Her er det bilde av den skjønne gutten vår, samt èn av bamsene fra Lykkehuset. På ranglen som bamsen holder i hånden står det "My precious angel"

Hjertet som henger i vinduet er fylt med bomull og er broderert med "Love"




Sengen skal få påmalt en sjablong som også var i pakken. Bilde kommer senere...

7 kommentarer:

Hilde sa...

NYDELIG !!!

Anonym sa...

Ååå, så nydelig det blir hos den lille jenta di!
Har nettopp begynt å lage barnerom her også, og det er så koselig å holde på:-)

Klem, Vibeke

LYKKEBO sa...

Så mye fint! Nydelig farge på rommet.. Hjerte var kjempe søtt:)

Anonym sa...

Veldig flott, å si meg eni med lykkebo, NYDELIG farge :) BAre månder igjen til vi begynner å pusse opp huset vi overtar etter jul :) Blir gøy å endelig starte på no eget!

Linn's lykke sa...

Så fin en farge det var på barnerommet!!! Koselig! Med 18 dager til termin har vi enda ikke laget rom til tvillingene, men de må vel sove med oss ganske lenge uansett :-) Anebodaskapene er kjempefine synes jeg :-) Nå skal jeg sy noen hvite hjerter ser jeg :-)
Klem!

ellen sa...

Åhh... så nydelig Camilla, man kan jo bli babysyk sjøl av dette,hehe. Ha en god og fredelig jul både du og Espen! Klem!!!

www.hjertelig.blogg.no sa...

Hei kjære Camilla:)

For et nydelig rom til den ille piken! Du er jo alltid så flittig og jeg liker smaken din så godt:)

Tonemor nevnte i ei setning at hun godt kunne tenke seg å bo der ute dere bor.... MEN så mye får du ikke friste henne, for da blir hun så langt unna meg:) Hehe!

Håper dere har det bra og nyter førjuls dagene nå!

Stor klem fra Hege

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails