mandag 16. november 2009

Og her er premiene!

Da er tiden inne for å publisere premiene! Jeg er over meg av begeistring for denne utlodningen, siden jeg er så heldig som kan dele ut hele tre fantastiske produkter.

Trekningen vil skje Lille Julaften, og du har mulighet til å vinne en av disse helt frem til midnatt på Bittelille Julaften. Det er flest kvinner som leser bloggen min, men 1. premien er faktisk til en Herremann, så her er det bare å oppfordre ekte herremenn til å ta en titt innom og delta.

Om dere legger til kommentar her eller under dette innlegget spiller ingen rolle. Jeg legger dem sammen mot slutten. Reglene finner du på innlegget under:)

La dere friste og kryss fingrene for dere selv!

LYKKE TIL!

1.PREMIE:













Herremann fra Lilleba er godt egnet både som undertøy på tur og som pysj. Den har egenskaper som suger fukt og demper lukt. Dessuten er kvaliteten supermyk og helt nydelig å ha på seg. Denne bør alle menn med en ekstra snill kjæreste få til jul! :) Hot tips: Sjekk ut Callum body til baby, så macher pode og pappa!;)

2.PREMIE:











2. premien blir levert fra Pølsemannen.no og er en liten boks proppfull med godsaker. Alt du trenger for et lite festmåltid! Rødvin, elg og hvitløkspølse, flatbrød og akevittgelè som passer godt til spekemat. Pølsemannen har forøvrig en rekke gode julegaver til "de som har alt" og ikke minst geniale firmagaver. Godsaker som Provencesennep og Jægergelè er tilbehør som alltid er koselig å få. Ta en titt på denne siden og få tips til matgaver!

3.PREMIE












Garberg Design, en nettbutikk verdt et besøk har valgt å dele et av produktene fra Kids Concept med en av dere blogglesere. Star stumtjener, en av Kids Concept lekende barneprodukter er et morsomt og anvendelig møbel for de minste. Skulle du få lyst til å innrede barnerommet med flere av de tøffe tingene kan du finne mer av kolleksjonen her. Sjekk f.eks ut prinsessegodis og lørdagsgodis skål,-er de ikke søte??

Tusen takk til Lilleba, Pølsemannen og Garberg Design som har bidratt med lekre premier til denne lille markeringen av Mormors Have!!








11 kommentarer:

Vibeke sa...

Så utrolig flotte premier!!
Weee, dette blir spennende :o)

Ha en strålende dag Camilla.

Klem

rule sa...

Første gang jeg er innom bloggen din,men det blir definitivt ikke den siste:-)

Så flotte premier da,krysser fingrene for vinnerlykke!

Jeg blir gjerne følger... Sliter litt med å få gang på denne blogginga for min egen del,men er blitt veldig inspirert til å skaffe meg min egen....


Ha det fint i førjulstiden!

Silje C sa...

Oi, det var virkelig fine premier! Nettbutikkene får også ett besøk fra meg:-)

Mona sa...

Så fine premia Camilla! Åsså har du en helt fantastisk blogg! Gratuelerer med så mange besøkende :) Klæm fra Trøndelag

Lykkeliten sa...

Hei Camilla!

Jeg fant bloggen din via en link til konkurransen din.
Har lest mange innlegg her nå, og ser at vi har mye felles.
Det fellesskapet vi har ved å ha mistet et barn kunne vi nok begge unnvært, men livet byr på slike erfaringer også.
Kjenner at jeg blir veldig rørt av det du skriver her.
Kommer snart tilbake.

Klem fra lykkeliten i Lykkelitensboble

Vibeke sa...

Bildene er hentet fra car-moebel.de! Utrolig mye fint, men jeg vet ikke om man får tak i det i Norge..

God helg!

Stjernebarna sa...

flotte premier:-) håper dere har det bra:-)

*Randi*

Siv Elin sa...

Så morsomt med konkurranse, og flotte premier. Du er så flink. *Beundre*
Lykke til med hyggelig ferie som står for døren..
Klem

hjem hos linda sa...

Her var det jo mange kjempe flotte premier...Spennende..Legger meg til som følger jeg!
Klæm Linda

Elisabeth Mulelid Nordstrand sa...

Hei jeg blir gjerne med på konkuranse! Utrolig fin blogg du har! Hilsen Elisabeth

Nattkvinnen sa...

Så gøy da - dette hadde herremannen i huset satt pris på!

Jeg blir med med 2 lodd, kommentar og link til deg!

//Nattkvinnen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails